vrijdag 19 december 2014

Waterpret!

Vandaag spelen we de vakantiefietser. Vanuit David met fruit en zwemspullen in achtertas gaan we richting Boquete op zoek naar watervallen. Na een prachtige rit vinden we ze eindelijk. Iedereen raadt ons aan om naar Boquete te gaan. Het is daar veel koeler en het moet daar erg mooi zijn. Er wonen veel Amerikaanse en Canadese expats. We zijn er niet zover van vandaan, maar we willen er echt niet naar toe. We denken veel aan Lisanne Froon en Kris Kremers. Zouden zij ook in David geweest zijn? Dat moet haast wel. Vanuit Panama-City neem je hier de bus er naar toe. En wat is er toch met die twee meisjes gebeurd? In de Lonely Planet lezen we over het pad dat zij zijn opgegaan. De mensen hier zijn ontzettend vriendelijk. Wij voelen ons veilig. We zitten met Ipad, IPhone, fototoestel en Serengi zonnebril op te spelen in het openbaar. Als we 20 dollarcent willen laten zitten, komen ze ons achterna, om het te geven. Mijn stuurtas met al mijn bezittingen laat ik open op tafel staan. Niemand kijkt naar onze fietsen. Dat ben ik wel anders gewend. De jongens bij de watervallen willen alsmaar met twee vingers in de lucht op de foto wanneer Peeetje met pro-co camera door het water waadt. Ze willen me helpen, wanneer ik niet van de boomstam durf af te duiken. Mijn voeten  glijden er van af en ik weet niet precies hoe diep het overal is. We hebben lol met deze 'waterval hangjongeren'




Geen opmerkingen:

Een reactie posten